Szukasz diety dla dzieci? SPRAWDŹ GOTOWE DIETY w sklepie https://stopa.fitdietetyk.pl/sklep/

  • Szybkim i prostym pomysłem na lunchbox są kanapki. Pamiętajmy, aby na co dzień je urozmaicać, korzystając z różnych  składników - wędlin, past warzywnych, serów, jajka

 

  • Jeżeli dysponujesz większą ilością czasu na przygotowanie posiłku, możesz przygotować tortille, wrapy, naleśniki, placuszki czy też muffinki. Takie posiłki świetnie sprawdzają się jako posiłek na wynos oraz autrakcyjniają wizję lunchboxu dla dziecka.


Chcesz umówić konsultacje dietetyczna dla swojego dziecka? Zadzwoń tel. 536-810-113 lub umów przez kalendarz online Kalendarz wizyt

  • Starajmy się, aby w każdym posiłku jakie dziecko zabiera znalazły się warzywa lub owoce (np. pomidorki koktajlowe, rzodkiewki, marchew, jabłka, owoce jagodowe, winogrona, banany), a także pestki, nasiona lub orzechy (np. nasiona słonecznika, nasiona dyni, orzechy włoskie, orzechy laskowe, rodzynki). Warto wybierać produkty sezonowe wśród owoców i warzyw, oraz urozmaicać je z dnia na dzień pod względem kolorystycznym.

 

  • Zapakujmy dziecku także źródło wody na dzień nauki. Unikajmy jednak napojów zawierających cukry proste, takie jak napoje słodzone, soki czy kompoty. Do picia najlepsza jest zwykła woda mineralna, ewentualnie niesłodzona herbata.


Pobierz bezpłatny eBook z pomysłami na LUNCHBOX 

Jeśli szukasz więcej ciekawych propozycja zapraszam Cie na stanę mojego gabinetu na  FB https://www.facebook.com/stopa.fitdietetyk